Een thema vol gevoelens bij de Kadeekes
Vorige week zaten de Kleurenmonsters verstopt in onze klas. Elk monstertje had een andere kleur met een ander gevoel. Het gele was blij, het groene voelde zich kalm, het rode was boos en het blauwe verdrietig. Het zwarte voelde zich bang en het roze verliefd. Het monstertje met alle kleuren Lees verder









