Onze klasuitstap naar Brussel was een heel leuke en leerzame ervaring.
In de voormiddag maakten we een leerwandeling door het centrum van de stad. We begonnen bij Jeanneke Pis, een minder bekende maar grappige bezienswaardigheid. We wandelden we naar Manneke Pis, waar we even stopten voor een groepsfoto. Ook passeerden we langs de Beurs, een indrukwekkend gebouw met veel geschiedenis. De wandeling eindigde op de Grote Markt, waar we genoten van het prachtige uitzicht op de historische gebouwen.
Na de middag reden we naar Mini-Europa, vlak naast het Atomium. Daar bewonderden we miniatuurversies van beroemde gebouwen uit heel Europa. We leerden er veel bij over verschillende landen en hun monumenten. Het was een fijne dag vol afwisseling, plezier en interessante weetjes.