30/01/25 Wat doen we met ons afval?
Dit vraag je best aan de kinderen van het 4de leerjaar en aan Piet en Arno van Intradura. In de klas, lekker gezellig en warm, leerden de kinderen in een doorschuifsysteem over afval. Buiten, lekker winderig met regen, leerden we over de dodehoek bij een vuilniswagen, het veilig oversteken op Lees verder









