Samen met het 4de leerjaar gingen we op ontdekkingsreis in een virtueel universum dat helemaal in het teken stond van werken aan mentaal welbevinden oftewel… GELUK.

We kregen 4 leuke klasopdrachten en als afsluiter een PARTY!