Na een nachtje sneeuwen lag er ook in Holzgau een wit tapijt. Toch zijn de Pepeltjes een hele voormiddag gaan skiën in de ‘diep’sneeuw, een speciale ervaring. In de namiddag konden de kinderen kiezen tussen rustig binnen blijven of spelen in de tuin met een dik pak verse sneeuw.
’s Avonds was het dan partytime in een mooie outfit 🤩 Morgen is het alweer de laatste dag in de bergen. We gaan er met z’n allen zeker nog van genieten.
Categorieën: NieuwsSneeuwschool