Wat een mooie dag in de bergen 🥰 In de voormiddag stond de tweede skiles op het programma, best vermoeiend voor de beginners maar ze kunnen ondertussen al wat bochtjes maken. 2 groepen gingen zelfs op de pannenkoekenift. In de namiddag maakten we een lange wandeltocht door de sneeuw naar de Körbersee. Onderweg was er tijd om te glijden met de poepsleetjes. En na het lekkere avondeten was het nog even tijd om te zingen en te dansen. En nu liggen alle Pepeltjes weer zalig te slapen.
Categorieën: NieuwsSneeuwschool