Deze ochtend trakteerden onze Pepeltjes ons op een zeer vroege ochtend.
Nochtans stond er een zeer actieve dag op de planning.
Na het ontbijt hebben wij een stevige wandeling gemaakt naar de hangbrug. Iedereen is er over gegaan, sommigen wel met knikkende knieën. Dan stond het passen van de skibotten op de planning.
’s Middags werden we getrakteerd op Kaisersmarren. Wat hebben ze gesmuld.
Na de middag gingen we dan eindelijk naar de skipiste voor onze eerste skiles. Wat zijn we fier op onze Pepeltjes.
Moe maar gelukkig liggen ze in hun bedje.