Pannenkoekenfeest bij de Kadeekes
Vandaag vierden de Kadeekes pannenkoekenfeest want juf Ann was jarig! Mmmmmm, dat was smullen. Dankjewel juf Hilde om ons een handje te helpen.
Uitstap naar de boerderij
Op dinsdag 10 juni gingen we met de klas op uitstap naar de boerderij. We gingen te voet, en onderweg zagen we al velden en dieren. Eenmaal aangekomen kregen we een rondleiding en leerden we van alles over het leven op de boerderij. We leerden het verschil tussen hooi en Lees verder
Uitstap naar frituur Gi en Mi
Op donderdag 5 juni gingen we met de klas op uitstap naar frituur Gi en Mi. Dat was smullen én leren tegelijk! Toen we aankwamen, werden we vriendelijk ontvangen en mochten we een kijkje nemen in de keuken. We leerden hoe de frietjes gebakken worden: eerst worden ze voorgebakken en Lees verder
Onze schoolreis naar de manege
Op maandag 12 mei gingen we met de klas op schoolreis naar de manege Walco Horse Riding Club. Wat was dat leuk! Toen we aankwamen, zagen we meteen de grote paardenstallen. We mochten de paarden hooi geven en ze even aaien. Sommige paarden hadden grappige namen! Voordat we op de paarden Lees verder
10/06/25 Initiatie skaten voor het 4de leerjaar
De zon was van de partij, Marijn had heel wat spullen mee en de kinderen brachten hun enthousiasme mee: de initiatie skaten kon van start gaan! Na wat oefenen, zagen we toch wel talent! Dank je wel Marijn voor je bezoekje en je uitleg!
08/06/25 Dag van de professor in het 4de!
Elke dag een proefje… Elke dag spanning of het proefje van een assistent-professor gaat lukken. En ja en of, het lukte!!! Wat waren de vierdeklassers blij, opgelucht maar vooral enthousiast bij het slagen in hun diploma van professor.
05/06/25 De klas in het 4de leerjaar wordt een labo-klas…
Professor Decibel en professor Elektro zochten assistenten om hun proefjes rond geluid en elektriciteit te doen slagen. 27 enthousiaste kinderen toonden hun wetenschappelijk kantje. Jammer genoeg konden professor Air en professor Bubble niet aanwezig zijn, maar ze daagden de kinderen uit om de proefjes zonder hun aanwezigheid ook uit te Lees verder
27/05/25 Op kerkbezoek!
Tijdens de lessen godsdienst leren we nu over symbolen. We brachten reeds ons eigen belangrijke symbool mee en vertelden hierover in de klas. Ook gingen we een kijkje nemen in de kerk want daar zijn ook heel wat christelijke symbolen aanwezig. Meneer Pastoor Kevin leidde ons rond in zijn kerk Lees verder
04/06/25 Oefenen voor het voetgangersexamen met het 4de leerjaar
Oefenen voor het voetgangersexamen met het 4de leerjaar Na enkele weken goed oefenen hebben de 4de-klassers ondertussen hun voetgangersexamen afgelegd. Dankzij de vele helpende handen en aandachtige ogen van onze vrijwilligers verliep dit erg vlot: dank je wel nogmaals!









