17/10/24 Tableau vivant, wat is dit??

De vierdeklassers hebben zich ingeleefd in het schilderij van “De aardappeleters” van Vincent Van Gogh; Wat zouden de personages tegen elkaar verteld hebben? Hoe zouden ze zich gevoeld hebben? Kunnen de leerlingen zich inleven in de 19e eeuw? Kijk maar naar de foto’s… 

25/09/24 In sportkledij naar school, ja graag!

Op woensdag 25 september kwamen we in onze sportieve kleren naar school. Sportieve en enthousiaste begeleiders wachten ons op. Zij leerden aan de vierdeklassers hockey en rugby. Tenslotte kregen we zelfs een judoles met Japanse woorden zoals tatam (judomat), mate (wacht) en hajime (start).  Het was een superleuke voormiddag.