27/05/24 Wij zijn bij de brandweer….
Een liedje dat Samson en Gert ooit zongen. Het 4de leerjaar bezocht de brandweerkazerne van Londerzeel. Brandweermannen Pieter en Edwin daagden de kinderen uit met een quiz waar ze met z’n allen grandioos in geslaagd waren. Nadien volgde er een rondleiding door het gebouw: de brandweerpaal, de kleedkamer, de ziekenwagens Lees verder









