Improvisatie? Wat is dat? Vraag het maar aan de leerlingen van het 4de. Samen met meester Koen hebben ze leren spreken met een pop en tegen een pop. Zo verzonnen ze een verhaaltje dat werd opgevoerd in een leuk toneeltje.
12/05/26 Het 4de helpt het 1ste bij het voorlezen van de verkeerstoets
De kinderen van het eerste leerjaar oefenen voor een grote verkeerstoets op de computer. De kinderen van het 4e leerjaar hielpen hen hierbij. Zo leerden de eersteklassers hoe ze moeten inloggen en hoe goed ze Lees verder