Tijdens de maanden september en oktober hebben onze leerlingen opnieuw een heleboel leuke, leerrijke en sportieve activiteiten beleefd. Op de Strapdag leerden ze alles over de dode hoek bij vrachtwagens, een belangrijke les in verkeersveiligheid. Op de Dag van de Sportclub konden ze kennismaken met verschillende sporten, met een initiatie hockey als topper.
De Scholencross zorgde zoals elk jaar voor spannende loopmomenten en veel aanmoediging langs de zijlijn. Tijdens de Sportdag mochten de leerlingen dan weer allerlei verschillende sporten uitproberen — plezier en beweging gegarandeerd!
In het Vrijbroekpark genoten ze van een boeiende wandeling met gids, waarbij ze leerden kijken naar sporen in het bos.
Ook op de Dag van de Jeugdbeweging was de klas goed vertegenwoordigd!
We sloten deze twee maanden af met Halloween, waarop ze 1 tegen allen speelden: griezelen én lachen tegelijk!
Het was alvast een bijzonder sportieve en sfeervolle start van het schooljaar.
We kijken nu al uit naar alles wat er nog op het programma staat!