Sneeuwwitje en de zeven dwergen!

Dit was het thema de voorbije weken in onze bengelklas. Onze bengels bouwden het huis van de zeven dwergen, maakten een toverspiegel, zochten rijmwoorden, gingen op zoek naar diamanten in de zandbak, luisterden naar het verhaal, maakten puzzels van sneeuwwitje,… .   

De cijferwinkel van oma Blom!

Dit was het thema in de bengelklas, de voorbije weken. We ontdekten dat er heel wat cijfers overal te zien zijn. We luisterden, met de voorleespen, naar het rijmverhaal van “De cijferwinkel van oma blom” en we speelden vele spelletje. Kijk zelf maar wat er allemaal te beleven viel!