Bij de Kadeekes heerste er de vorige maand een gezonde spanning voor de komst van Sinterklaas en zijn Roetpieten. We kwamen meer te weten over de talenten van de Sint, van Roetpiet en het paard ‘Slecht Weer Vandaag’. We krullenbolden de golven van de zee en de baard van Sinterklaas. Kaatje Klank leerde ons de letter ‘S’ van Sinterklaas. En ook van speculaas. Samen met Omi Els en opa Marc bakten we een speculazen-letter-S. Dankjewel voor jullie helpende handen!. Ook de letterkoekjes mochten niet ontbreken. We zochten de letters van onze naam en daarna… smullen maar :-). Een oude schoen werd gepimpt en klaargezet voor de komst van de Sint. Groot was onze verbazing toen we vrijdagochtend onze klasdeur openden. Dankjewel Sinterklaas en Roetpieten voor het leuke speelgoed en het lekkers!