Na het vertrek van de Sint was er in de Kadeekesklas een vleugje Kerst en een streepje ‘op weg naar Nieuwjaar’ te bespeuren. We versierden en Krullenbolden de Kerstboom, zochten met een vergrootglas het verdwenen pakje van de Kerstman, maakten Kerstknutsels van vormen. Zo werd de cirkel een kerstbal, enkele driehoeken vormden een kerstboom en het vierkant werd een pakje met een strik. We oefenden onze nieuwjaarsbrief en samen met opa Marc recycleerden we takken van de bomen tot een mooie ’takkenkerstboom’ waarbij we moesten passen en meten. Dankjewel opa Marc voor je helpende handen. In onze klas werd het laatste cijfertje 4 op de kroon gekleefd. Fenna blies net voor de vakantie 4 kaarsjes uit! Benieuwd naar dit alles….. kijk maar even in ons fotoboek.
Categorieën: De kadeekesKleuterschool