Vorige week zaten de Kleurenmonsters verstopt in onze klas. Elk monstertje had een andere kleur met een ander gevoel. Het gele was blij, het groene voelde zich kalm, het rode was boos en het blauwe verdrietig. Het zwarte voelde zich bang en het roze verliefd. Het monstertje met alle kleuren voelde zich in de war. Wij hielpen hem door alle gevoelens te ordenen en erover te praten, te spelen en te werken. Elke dag kwam een ander gevoel aan bod en kwamen we in overeenstemmende kleur naar school. Dankjewel mama’s en papa’s voor jullie inzet!
12/05/26 Het 4de helpt het 1ste bij het voorlezen van de verkeerstoets
De kinderen van het eerste leerjaar oefenen voor een grote verkeerstoets op de computer. De kinderen van het 4e leerjaar hielpen hen hierbij. Zo leerden de eersteklassers hoe ze moeten inloggen en hoe goed ze Lees verder